4 april 2011

Hemma i moderlandet

Wow, vilken vecka. Jag har fortfarande inte riktigt smält alla intryck och upplevelser. Det är svårt att fatta att jag befunnit mig så långt borta, i ett land så annorlunda från mitt eget. Men jag kommer inte skriva om träningskursen nu, det blir nog på fredag. Man måste hålla sig till reglerna! Idag är det ju Veckans Örgasm. Oh yeah. Och eftersom jag känner mig ganska pumpad så blir det en pumpad låt.

Jag upptäckte Soundcloud för några veckor sen. Sedan upptäckte jag Soundclouds dubstepremixer. I give you; The Legend of Zelda - Original Mix av Zedd.

http://soundcloud.com/zedd/zedd-legend-of-zelda-original

Electro house ftw!
Mer om Makedonien framöver.

1 kommentar:

Marika sa...

Jag vill ju veta om Makedonien nu! Men jag får väl vänta då. ;P

Ja, det är Maestro. Det funkar fortfarande inte! De är dumma med mig.