14 januari 2011

Balls

CASUAL FRIDAY FOR THE WIN YEAH YEAH BOO-YAH U-HUH PEACE!

...

Jag har ingen aning vad det där var.
Fredag äntligen, säger många. Inte jag. För jag jobbar heltid imorgon; hela långa lördagen. Men söndag ska jag sova gott...

Det finns en snubbe på Youtube. Visst, det finns många snubbar på Youtube, men den här snubben på Youtube är en speciell snubbe på Youtube. Han gör Din mamma. Han trollar. Han skämtar om sexism. Han recenserar viral videos. Han är Fake and Gay. Han är Ray William Johnson.

RWJ har en asrolig show kallad "Equals three" där han varje vecka visar tre youtubeklipp som gått "viral", alltså spridits över internet och fått enorma mängder visningar. Jag rekommenderar att kolla från början, så blir vissa skämt ännu roligare. (Man undrar annars vad fan squaids är...) Jag förstår att alla kanske inte har samma humor, men ge honom en chans och se några avsnitt. Det roliga är att han driver med precis alla, även sig själv. Om inte annat är det värt det bara för videorna. I tell you, the shit people do and post online...

Trevlig helg! Ny örgasm på måndag. Vi ses bortom gryningen.

Inga kommentarer: