25 februari 2011

Framtidens avslut

Än är det osäkert huruvida jag lever eller inte. Det är fortfarande tidag när jag skriver detta, alltså kan jag ha dött i en tragisk bilolycka igår. Och här läser du mitt nypublicerade blogginlägg. FROM BEYOND THE GRAVE. Spooky... Eller rättare sagt from beyond the publishing schedule. Vad pinsamt om det inte funkar då. Om detta aldrig publiceras och ingen någonsin får läsa mina sista ord i livet. Då lär jag bli ett spöke, med oavslutade affärer. Och jag kommer hemsöka skiten ur Google.

Ännu mer spooky imorgon, ifall jag dött dvs. Då kommer något nytt upp på Studio Wiklund. En liten novell om döden faktiskt. Eller ja, döden är involverad. Den handlar om mannen Josayah. Nyfiken? Please come back tomorrow! (Indian accent)

*******

Jag vill klargöra att under min begravning ska Enjoy The Silence, med Depeche Mode, spelas. Och jag vill kremeras. Dock vill jag inte sprida ut mina askor, de ska bevaras i en urna. På urnan ska en av mina hemgjorda juletiketter klistras fast. De ser ut så här:


Och på strecket ska det stå "Världen". Jag är helt seriös! Vad vill jag mer ska hända om jag dör (dött)(förlåt)(jag ska sluta)? Nä, det är nog för privat. Men urnan står kvar! Och om denna text står att läsa från fredagen den 25 februari kl 18:00 så är publiceringsschemat en succé, och mitt framtida bloggande kommer underlättas avsevärt. Jag vill verkligen underhålla människor på diverse sätt, det är mitt kall i livet. Det är därför jag allra helst vill bli skådespelare, men någon form av grafiker vore inte helt fel heller, det är mitt andra intresse här i livet. Vem vet vad som kommer hända?

Just det! Tavlorna är färdiga! Priserna till vinnarna i Lönnmordet 2010 är färdigställda och kommer levereras nästa vecka. Här är en bild på slutresultatet.


Monterade på svart forex och laminerade. Jävligt snyggt om jag får säga det själv. Sen får tjejerna själva bestämma om de vill ha upphängning eller stöd eller bara som de är. Läckert. Det är alltså vad man kan vinna i en tävling här på ab imo pectore!

*******

Efter allt detta prat om mitt stundande (redan passerade)(FÖRLÅT) dödsfall, tänk vilken konstig känsla på måndag om jag kommer tillbaka helt oskadd med en ny örgasm. Well, that's life! Vi ses bortom gryningen.

(Ja, jag ínser att innehållet kan verka okänsligt in light of recent events, men jag måste få skriva vad känner och skämta som jag anser rimligt. Det är bara stötande om du vill att det ska vara det.) Och det här blev helt och hållet fel sista ord. Måste lägga till något vettigt. Öhhhh-

1 kommentar:

Marika sa...

Du är inte död! Du sms:ade mig igår. Och jag har tyvärr inga pemngar, men jag får se till veckan hur det blir. Jag far gärna till Boden på onsdag eftermiddag, men jag ska till tandläkaren så jag vet inte hur det blir med det. Så jag får se om det går.