7 februari 2011

MOST. EPIC. GAME TEASER. EVER.

Jag inser att mitt utlovade uppdateringsschema inte riktigt har hållit så bra här under januari. Vilket jag inte gillar. Det är en utmaning för mig själv, men jag har varit för lat för att ordentligt strukturera upp ett fungerande schema för mig själv. Blä. Men jag får helt enkelt göra mitt bästa! Jag skyller även delvis på Minecraft, ett spel(?) som hållit mig fast alltför många timmar. Och tiden jag spenderat med att sukta efter en PS3 med Little Big Planet 2 har inte heller varit helt hälsosam...

Back to business. Det är måndag! Det blir en kort men intensiv örgasm. För att göra en kort historia lång: Jag gillar dataspel. Vad jag oftast inte gillar är onlinespel. Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar inte alltid att spela mot andra människor. Ett lysande undantag är Battlefieldserien, av svenska DICE. De blev kända med Battlefield 1942, en av de bättre WW2-spelen online i sin tid. Uppföljaren, Battlefield 2, blev min specialitet. Jag spelade det väldigt ofta under ett års tid från releasen 2005. Och tro mig, jag var ganska bra. Som i topp 3-bra på många av mina spelade matcher. Det betydde mycket för mig. Nu blir det sällan eftersom min egen dator inte pallar spelet, men skillzen finns kvar.

Ikväll upptäckte jag Battlefield 3, som nyligen utannonserats av DICE, med release i höst. Jag har inga planer på att kunna spela det, men jag kommer nu fram till pudelns kärna. Hittills finns det bara en teaser att beskåda på youtube. Ingen trailer som visar gameplay, eller förklarar storyn, eller liknande. Nej, bara en kort halvminut lång teaser. Är det en bra teaser då? Svaret är ett rungande, helhjärtat, fanatiskt JAAAAA!

Jag rekommenderar ordentliga hörlurar och hög volym (som alltid, men nu är det extra viktigt). Mina damer och herrar, jag ger er BF3 Teaser:



*OH SHI--*
Örgasm.

God kväll.

Inga kommentarer: