16 december 2010

Jag vill köpa en ny björn, min är så gammal och seg

Det blir ingen Factoid Thursday idag. Jag är trött och ska upp tidigt imorgon. Hade jag haft något uppdateringsschema för torsdagar, som jag har för andra dagar, hade det gått bra. Men nu har jag inte det än, och vet alltså inte vad för sorts fakta jag ska ge här. Surt. Men jag kan väl haspla ur mig saker som att när man nyser så färdas luften (och då även snoret) med orkanstyrka precis utanför näsan, över 150 km/h. Varit med om att det gått hål på snytpappret? Nu vet du varför. Jag skulle också kunna tillägga att en vanlig brunbjörn kan springa i 60 km/h och rännskita samtidigt. Visste du inte det? Nu vet du.

Sov gott, pojkar och farbröder!

1 kommentar:

Marika sa...

Hur kan du veta det? har du varit en björn eller? J/K Jag ville bara vara dryg, men jag märkte att det bara lät lejt när man inte hör vilket tonfall jag använder... Snart nyår! =D Och innan dess - julafton. =D