13 december 2010

The Sound of One

Ny vecka, och mycket jobb. Det blir tre hårda heltidsdagar och en hård fredag likaså. Men är man hård så går det bra. Gangbang på torsdag igen! Nu har jag också beställt majoriteten av julklapparna. Härligt. Bara en kort shoppingrunda i veckan så blir det komplett.

Jag har även hittat mina nya lurar. De hörlurar som jag ska ha, helt enkelt. Ett rejält headset. De är mina, utan tvekan. Jag måste bara betala för dem först. Efter jul typ. Antingen Urbanears "Plattan", eller ännu hellre, ett likadant par från Nocs, som faktiskt har samma kontroller som på mina iPhonelurar. De är mina. My precious.

Och på tal om feta hörlurar så halkar vi in på måndagens höjdpunkt; Veckans Örgasm. Denna vecka blir det Swedish House Mafia med deras radiohit, dock utan den töntiga sången. Invänta Klimax vid 1:35 och 2:36. Detta är mina favoritlåt att spela i bilen med baslådan på. Den är egentligen ingenting utan bas. Och med bas... är den allt. Men låt inte brist på bra bas hindra dig från att njuta; upptakterna till Klimax och stegen över kanten är obetalbart bra. (Och den har en riktigt häftig musikvideo enligt min mening.) Låt mig introducera:

*One (Instrumental)*



Spotify: Swedish House Mafia – One (Radio Edit) 
(Primär Klimax redan vid 1:01)

Över och ut!

Inga kommentarer: