14 december 2010

Mastah of Teh Intarwebs

Nä, jag har fortfarande inte kommit fram till ett bra tema för tisdagar. Men så har jag inte funderat på det heller. Jag har inte haft tid, mycket att göra inför jul och helg och resor. Men, jag kan ändock ge ett litet självgott länktips.

Haradsrevyn.se

Det är ju så att jag ansvarar för en hemsida. Yes, I am a webmaster. Min gamla revygrupp från Harads hemsida för att vara exakt. Den har jag byggt upp helt själv från grunden för ett år sen, och jag är tämligen stolt över den. Nu har det varit ont om uppdateringar under hösten, men snart nalkas nästa års revy, så nu kommer det bli mer fart. Och jag har hittat nya saker att utöka sidan med. Den är min lilla älskling. (Vill också påpeka att jag ritat den lilla planeten helt själv. *Stolt amatörillustratör*)

När det blir mer tid efter jul ska jag sätta mig ner igen och rensa upp den lite. Har en massa onödig kod som jag ska förenkla, och grafiken ska förnyas och förbättras likaså. Pågående projekt är roliga!

Nu är det slut på skamlösa utvikelser. (Men kolla gärna in StudioWiklund senare i veckan. Uppdateringar utlovas!) Julklapparna är så gott som färdighandlade. Dags att sova. Zzzzzz...

Inga kommentarer: