14 mars 2011

Canadian Skynet

Corey Vidal! Han är en trevlig filur. Kanadensare, och väldigt gammal Youtubare. (På sättet att han funnits på Youtube väldigt länge, han är inte särskilt gammal.)

Han började med koreografivideor (Därav hans gamla hemsida och mail; Coreyograph, haha) och visade bland annat hur man dansade som Michael Jackson. Sen kom hans genombrott när han tillsammans med Moosebutter gjorde en hyllning till kompositören John Williams. (Kolla in den, den är riktigt bra.) Och på den vägen gick det.

Men nu är det inte tisdag, det är måndag. Bort med Godsakerna och fram med Veckans Örgasm! Som tur är har herr Vidal nyligt gjort en dubstepremixcover (hehe, roligt ord) av en låt som Flight of the Conchords ursprungligen gjorde (ett band som jag varmt rekommenderar). Den är tung. Och förskräckligt rolig

Jag ger er Andrew från Songstowearpantsto och Corey Vidal med THE HUMANS ARE DEAD! (Publikens jubel)




Vad jag vill påpeka är att jag har ett finger med i den här videon. Det är jag som gjort den svenska översättningen av texten. =D Häftigt va? Så hovra över CC och välj Swedish by Martin Wiklund. Jag är ganska stolt.


BINARY SOLO!

Inga kommentarer: