24 mars 2011

Down with the sickness

Visste du att...
  • det är väldigt svårt att upprätthålla en blogg när man först har resfeber, och sen riktig feber?
  • det kommer göra väldigt ont att flyga i fyra timmar med täpp näsa?
  • en näskanna är till liten nytta när man inte hittar saltmåttet?
  • man skiter fullständigt i feber, hosta och snuva när man ska åka på kurs i Makedonien i en vecka?
Nu vet du.

*******

Ps. Jag hade tänkt förbereda inlägg för hela nästa vecka, men så blev jag sjuk. Har jag tid, lust och möjlighet kommer jag dokumentera veckan dag för dag. Annars blir det inget. Nada. Noll. Zero. Null.

Men jag hoppas det blir av. :) Veckan efter blir det mer awesome inlägg. Stay tuned.

1 kommentar:

Marika sa...

"Nada. Zip. Zilch. Zero." säger Xander i ett Buffy-spel till PS2. I love Buffy!