6 maj 2010

Not like the guy who trained a dragon

Jag får aldrig hicka. Jag har slutat hicka. Det var när jag och Elli pratade om hicka igår på väg till Lule som jag insåg att jag har slutat hicka. Visst, jag kan hicka till ibland en eller två gånger, men sen slutar det. Jag kan inte minnas sista gången jag hade hicka en längre stund, men det var ett tag sen. Jag tror att jag har tränat bort min hicka, eftersom jag avskyr hicka och därmed alltid gjort mitt yttersta för att bota det omedelbart. Så min kropp hickar inte längre mer än en till två gånger.

Swingkväll på Blackis i Svartöstan ikväll! Vilket betyder att jag får se.... Monstret i Svartöstaden.

Och jag har lyckats spela en match Starcraft 2 på min dator! Visserligen laggade det rejält vid fiendekontakt, och visserligen var det inte roligt mot en very easy dator som inte kunde bygga ett nytt hatchery när mina stalkers och zealots förstört det. Det är möjligt att han precis inte hade råd, men då borde han ha kämpat bättre ändå. Phaw. Nä en riktig match mot en lika oskillad människa, that would be something. :D

Inga kommentarer: