18 april 2011

The song of storms

Det här blir sista veckan nu, på ett tag åtminstone. De senaste veckorna har varit tämligen sporadiska, och jag har insett att jag har inte energi eller vilja att hålla igång den här bloggen på egen hand. Jag vet att med envishet och konsekvent uppdaterande kommer läsare, men jag orkar inte hålla på till dess, i alla fall inte i nuläget. Så jag bjuder på en sista sprakande vecka innan ab imo pectore går i dvala. Men frukta icket, Stuwik kommer fortsätta, länge. (Läs min senaste novell här!) Och som final på fredag blir det massiv resedagbok över Makedonien. ÄNTLIGEN.

Men måndag idag. VECKANS ÖRGASM. Det blir en till Zeldaremix, från Soundcloud. Det är en låt jag verkligen vill dela med mig av. Jag har svårt att sluta lyssna på den. Den består helt av musik och ljud från Ocarina of Time, med en hel del electro smörat omkring. Oh yeah, it's dubstep alright. Ett måste för alla nostalgiska fans av Zelda: OOT! Den underbara skaparen heter Joeyverbeke, och låten heter:

The Legend Of Zelda: Ocarina Of The Measurable Period During Which An Action, Process Or Condition Exists Or Continues. Fyndigt, och fett tungt.

Vi ses bortom gryningen.

2 kommentarer:

Marika sa...

Alltså, jag tänkte bara: det är inte för att du har teman på bloggen som det känns jobbigt att uppdatera? Jag tänkte bara eftersom att när jag får mer ansvar så tycker jag att allt är jobbigt eftersom att folk förväntar sig saker av mig när jag egentligen helst vill bli lämnad ifred! Så jag tänkte att du kanske känt så också, fast jag är ju lite eljest, så jag vet inte om det bara är sådana som jag. =P

Fortsätt när du har lust, bloggen ska inte vara ett tvång.

Martin sa...

Nja, alla teman är det som hållit mig någorlunda konsekvent under de senaste månaderna. Annars skulle jag vara ännu sämre. :P

Tack. :) Jag orkar helt enkelt inte just nu. Vill lägga mer krut på Studio Wiklund, och att skriva noveller och så. Om jag fortsätter här i framtiden blir det kanske en svensk version av Stuwik. :)