25 oktober 2010

Why sleep during the night?

Åh vad stökig min lägenhet är. Inte för att jag ser den nu eftersom jag är i Harads och spelar BF2, men jag vet att den är stökig och det skär i hjärtat. Men men, imorgon bitti kör jag till stan för ombesiktning, tredje gången gillt, och sen är det städmani. Why? För att vi ska ha jätteroligt, vi tappra vänner som befinner oss här uppe! Exakt vilka det blir kan jag inte säga, men vi kommer nog ha roligt. Och bäst av allt; det blir HERMAN!!! Man kan nästan kalla det mitt studentfirande, eftersom jag officiellt hade min sista skoldag i fredags. I'm free!!! ^^

I övrigt är jag besviken på deltagandet hittills i Lönnmordet 2010! Endast fem bidrag har jag läst, och då är tre av dem inte giltiga enligt reglerna eftersom de är skrivna på Facebook! Bah. Här lägger man ner tid och pengar på ett fint, episkt pris, och då är det ingen som deltar! Kom igen! Det är superenkelt, bara att kommentera här på bloggen, helst på samma inlägg. Och om det mot förmodan inte skulle fungera är det bara att säga till mig. Nu ska vi ha kul över internet, tillsammans! I'm doing it for you, my friends and friends of friends! Fyra dagar kvar...

Håll tummarna för mig nu imorgon. Peace out!

1 kommentar:

Youknowwho sa...

TÖNT!
Men ja, jag skulle fisa dig till döds!