18 oktober 2010

This is the beginning of the end

Tystnad.

Tystnad.

Tystnad...

...

............

...



IMMA FIRIN MAH LAZER!!!! BLARGHHHH!!!!! *Ka-blam*

...

Flytten närmar sig med stormsteg. Om tre veckor kommer jag bo i Henriksdal, södra Stockholm, och allra mest troligt jobba på tryckeriet Printhead. Men alla vänner då? Jag önskar jag kunde samla alla mina bästa vänner i ett autonomt, självförsörjande kollektiv, där alla fick varsitt rum, och sen kunde vi umgås till döddagar. Problemet är att min dödsdag nog skulle infinna sig rätt fort, frågan är bara vem som skulle bli lönnmördad därnäst.

Hypotetiskt sett; om Du delade boende med mig och flera andra personer Vi känner, och Du blev less på mig, hur skulle Du lönnmörda mig?

***

Och nu när jag äntligen uppdaterat igen kräver jag att syster Peewee gör detsamma. Why? Because Aldaris said so:
-You must construct additional blog posts!

'Nuff said. Nu ska jag till Harads och få nya bromsslangar inmonterade i Karma.

2 kommentarer:

msWhatshername sa...

I would cut you open like a fish *cue dramatic music*

Marika sa...

Jag skulle tvinga dig att lyssna på Lady Gagas Bad Romance och se dig sakta men säkert dö från en helkroppsspegel bakom vilken det fanns ett hemligt rum. Nä, men jag skulle aldrig någonsin lönnmörda dig! (Hoppas FRA snappar upp det här, kanske får lägga till orden "bomb", "al-qaida" och "Fredrik reinfeldt", så är det nog en störe chans.)

Det är sorgligt att du far till Stockholm, det är det. Men man får hälsa på. Och fortsätta blogga!