18 november 2010

Det går framåt, alltid framåt

Four-fucking-hundred! WHOOOO! Frikkin' A! ^_^
Ja, då har man gjort 400 inlägg här. Och mer kommer det bli. :D

Idag hämtade jag ut mitt pass hos Polisen. Mitt första pass. Nu ska det resas här! Idag kom även mina betyg från Komvux, så imorgon ska det kopieras och skickas till Strömsund för komplettering. Score! Dessutom fick äntligen jag egna nycklar till jobbet, så nu kan jag gå dit när jag vill, vilken dag som helst, och jobba på datorn där. Vilket betyder oändlig tillgång till Photoshop, Illustrator och After Effects (ja hela Master Collection, men dem kommer jag använda mest). Awsmns. Ska leka fram lite grejer, och framförallt klippa ihop Hello, som jag filmade med Bella nu i höst. På tal om film vill jag uppmärksamma Ileia, en tjej som gör gudomliga AMV. Här är en av hennes senaste, till låten Drive It Like You Stole It, av The Glitch Mob, en av mina nya favoritlåtar, och Evangelion 2.22. Enjoy.





Har också upptäckt Dr Horribles Sing Along Blog, med Neil Patrick Harris. Sweet! Ska försöka skriva vettiga idéer och koncept ikväll till diverse projekt. Och snart få igång broderbloggen Studio Wiklund, för publicering av färdiga material.

Batumba!

Inga kommentarer: