26 november 2010

Inget jobb, men jobbträning

Jag lär mig Illustrator just nu. Så fort jag får dötid över på jobbet (som idag när det inte kom in något att göra så jag bara lekte hela dagen) övar jag mig och prövar nya tekniker. Jag blev extremt nöjd med försöket jag gjorde idag, en bild som tog ca tre timmar att slutföra, och än behövs några finjusteringar. Dock blev jag så nöjd att jag var tvungen visa den för världen. Den finns på facebook och på StudioWiklund.

Jag har bestämt mig för att bara blogga på vardagarna, och inte på helgerna. Så då blir det ett nytt inlägg varje vardagskväll, med Veckans Örgasm varje måndag, och från och med nästa vecka ett stycke nödigt eller onödigt vetande varje torsdag. Vad ska det heta månntro?

Nu är min lägenhet städad och jättefin. Kanske lägga upp bilder snart? Tack, och adjö.

Inga kommentarer: