21 november 2010

Och jag som började gilla chaffisarna här i Stockholm....

Har en massa roliga saker att skriva på lager, och tänkte skriva något extra intressant eftersom jag missade att uppdatera igår, men nu är jag trött och hungrig, och fortfarande lite irriterad på busschauffören i Sickla som körde rakt förbi mig utan att stanna efter att jag handlat. Så då får det kanske bli något überbra imorgon...

För övrigt såg jag 500 Days of Summer igår. I made a sad face.
  : (  <----- sad mratin

2 kommentarer:

Marika sa...

Det finns en tunnelbanetågs-lokförare som kör den röda linjen kanske det var, jag kommer inte riktigt ihåg. Han var i alla fall jätterolig och brukar typ prata med passagerarna. Det finns t.o.m. en facebookgrupp för de som gillar honom. =P Det är kul.

Martin sa...

Awesome! Synd att jag åker den röda så sällan. Men när jag börjar på universitetet kommer det bli mer ofta, då kanske jag får uppleva honom. :D

Jag hade faktiskt tänkt skriva om en annan busschaffis, som ser jättehäftig ut. Kommer nog närmsta veckan. :)