14 november 2010

Matiné om två veckor...

Oh Harry, you tosser!

Ser verkligen fram emot sjuttiettan. Jag kanske är naiv men jag hoppas verkligen att de gjort en bra filmatisering av sjunde boken. Den måste vara bra, annars blir mratin lesen. Jag läser Harry Potter and the Deathly Hallows just nu, och jag kan verkligen inte sluta. (Skrev jag inte det här igår? Äh, jag är för lat för att kolla.) Det är en fantastiskt bra bok, enligt min åsikt.

Nu har jag bokat en tågresa till Linköping i december, för att hälsa på Isak. Jag måste ju utnyttja faktumet att jag bor i Stockholms knytpunkt, typ. Stokholm. Jag kommer skriva mycket mer om dig, väna dam. Nu tillbaka till the tosser!

1 kommentar:

Marika sa...

Jag ska se Harry Potter 6 imorgon och äta tacopaj. Tack för inspirationen. ;)

Och så ska jag ju läsa HP. Wuthering Heights kan slänga sig i väggen!